gubbentokig

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av emma - - 13 januari 2012 14:55

Hejsan!

Har börjat tycka att dethär med bloggning inte är min grej :// Så vet int hur ofta jag kmr blogga men ska försöka att hålla igång!

Har lite nya saker att berätta som kanske faller er i smaken :)

För det första:

Ridningen i Onsdags var inte kul,Gubben var jobbig o själv blev man bara frustrerad..

Fast förstår ändå honom,så jag behandlade honom behandlande han mig :P Jao,vet att häst inte hästar tänker så men det var ju inte Gubbens fel.Inte hans fel att han tycker spön är obehagliga och är inte allt förtjust i hans bett..

 

Mamma tog bilder när jag red men dem blev väldigt suddiga...Kanske kmr upp video senare.

Iaf!

Jag och Hannah ska kanske ta privatlektion för Theresé nästa helg =))

Isf så ska jag ha Gubben o hon ville ha Poolo tror jag(?) och isf så ska vi hoppa (Y)

Är inte så förtjust i att hoppa Gubben men ska kämpa o hoppa 70 om jag VILL o FÅR. :)

Idag hade vi Idrott o igår också,faktist väldigt kul o skönt att börja igen =)

Tror jag ska träna sen eller nått......



Men ska snart gå!

Här är bilder som jag redigerade på picasa =)

   

hejdå söötisar! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag kommer från Blogg.se men har nu bytat till bloggplatsen!
Jag är en tjej på 13år som är ett hästfreak på heltid.
Följ,kommentera och sprid min blogg till alla du känner!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-11år
 12-13år
 14-15år
 16-17år
 Äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards