gubbentokig

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av emma - - 5 januari 2012 19:14

Shoho!

Mamma har typ "lovat" mig att nästa gång vi är inne i Halmstad så kmr jag få ta ett till hål i örat!        

Bild kmr sen..

Ville bara visa en bild på hur min töjning ser ut nu :-)

            


Veet,bilden är väldigt stor men pallar inte förminska den x)

3mm blir snart 4.

Vill ha 5-7mm beror på hur det går :P

Tkr detta dock är liite äckligt och så men det är ju grymt snyggt!

Iaf. 

Vaknade vid halv 11 av att pappa ville åka in till Halmstad o shoppa..^^

Vi åkte in,hälsade på min Sara o Lillemor och hennes pluggis till kompis :-)

Sen åkte vi till Willys o handlade mat o till sist åt vi på Max (Y)

Lite snabbt om min dag..

Igår var det dressyrläger i rydö o jag o Hannah hade anmält oss tsm :)

Jag hade Gubben och Hannah Indra :)

Föstså samlades vi uppe i stallet och pratade om dagen o delades in i 2 grupper sen blev det dressyrlektion o Gubben var grymt duktig !

Sen hade vi stallskötsel o sen fikade vi. Efter fikan blev det dressyrtävling o man fick komma på ett eget program :)

Haha själv improviserade man,kmr ändå inte ihåg demdär dressyrprogramen ändå! ;-)

Han var så himla duktig min pöjk..<3

  

Imån blir det nog att vara med Maja och förhoppningsvis sticka ner till stallet o fota :-)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag kommer från Blogg.se men har nu bytat till bloggplatsen!
Jag är en tjej på 13år som är ett hästfreak på heltid.
Följ,kommentera och sprid min blogg till alla du känner!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-11år
 12-13år
 14-15år
 16-17år
 Äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards