gubbentokig

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av emma - - 3 januari 2012 12:51

Hejsan svejsan bloggen!

För ni som inte vet så har Hannah sovit över sen i söndags men nu har vi nýss kört henne till stellet för hon ska på hoppläger där med Indra :)

Imorgon ska vi båda på dressyrläger och jag kmr få Gubben o Hannah Indra :-D

Igår hade vi ringt Therese typ 3 gånger och sen när hon ringde tillbaka,hon bara:

-Hej det är Therese Alexen.

-Hej det är Hannah Bengtsson.

-Hej,du hade ringt några gånger :P

xD

Och när hon sa att Gubben var ledig så började jag hoppa runt i rummet som en galning o Therese hörde det o började skratta:p

akward...^^

Iaf,detta har vi gjort demhär dagarna:




SÖNDAG:

I Söndags så gjorde vi typ inget specielt,hon kom vid 13.10 tiden med tåget och sen typ bara pratade hela kvällen :P

Och vi la oss vid halv 4.


MÅNDAG:

Vi vaknade 9 och började göra oss iordning till Gekås. På Gekås hade bestämt att vi skulle "springa på" Moa!

Moa är hade Gubben i sommar men han blev bara busigare o busigare och bockade,vägrade o sprang okontrollerat iväg. Vi har känt Moa typ hela sommarn o hösten och var jättekul att äntligen få träffa henne! :)

Och vi MÅSTE va igen!!!!!!!!!

Och sen tittade vi på film,Flicka.

Detta var vad jag köpte:

Ett illrosa spö

lila ridsockar

nya ridbyxor

Flicka 2

coca cola

Choklad :D

ansiktsmask


Hannahs gekås lista:

svart dressyrspö

"hand" hopp/alluround spö

Vitt sharbrak

Blå grimma (ponny)

dextro

coca cola

Justin Bieber plansh

ansiktsmask

flätkam


Och nu sitter jag här o ska snaaart städa mitt rum!

 

Gud som jag saknar dig killen min! <3

Appropå den grimman Hannah köpte,den skulle vi ge till Gubben men när vi provade den så var den typ 10 storlekar för små :P

Så Tornado fick den istället :)

Tornados grimma var jätteutsliten och PF bara typ drar sönder Tornados grimma ;(

Fy Pink!

 

Tornado med sin nya grimma :)

Sööt heest<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag kommer från Blogg.se men har nu bytat till bloggplatsen!
Jag är en tjej på 13år som är ett hästfreak på heltid.
Följ,kommentera och sprid min blogg till alla du känner!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-11år
 12-13år
 14-15år
 16-17år
 Äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards